PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

مقاله/لطفا کاملا مطالعه بفرمایید

با سلام 

من در این چند روزه سعی کردم تغییرات بنیادینی روی وب ایجاد کنم و البته این کار رو هم انجام دادم , خودم نشستم قالب رو طراحی کردم و بقیه چیز ها رو در طی یکی , دو هفته به وب اضافه کردم که با کامنت بچه ها مشخص شد که انگار الکی کار نکردم و وب خوبی رو درست کردم حالا من منتظر شما هستم شما باید نظرات خودتان رو در وب بچاپید باید در مورد هر مطلب(با توجه به اینکه باکس نظرات رو در ادامه مطلب قرار دادم تا کارتان راحت تر بشه) نظر بدید تازه یه باکس هم تو قالب الآن می گذارم مربوط به انتقادات و پیشنهادات شما لطفا هر چی که در وب باب میلتون نبود رو اونجا اعلام کنید مثلا از چه تیپ خبر هایی خوشتون میاد یا از کدم خبر ها توی وب کم بگزاریم یا اصلا نظرتون درباره ی تیم نویسندگی چیه و ...... از این هم بگذریم میرسیم به امر نویسندگی شما درون وب :


حالا یک خبر برای دوستانی که مایل اند به امر نویسندگی در وبلاگ عضو شوند فقط لازم است به بخش تماس با مدیر وب بروید و با قرار دادن ایمیل و ذکر درخواست نویسندگی و همچنین ارسال نامه عضویت از طریق من  و با تایید آن  نامه به وسیله شما به راحتی نویسنده یکی از جدید ترین و آینده دار ترین وبلاگ ها شوید و به راحتی و بعد از مدتی کار در وبلاگ به مدیریت آن برسید.


دوستان حالا نحوه ی مدیر شدن درون وب رو بهتون میگم:
اول لازمه که به مدت چند هفته درون وب به صورت رسمی به فعالیت بپردازید و هر وقت رسالت شما برای ما ثابت شد وهمچینین خلاقیت شما بر ما ثابت شد؛ نویسندگی شما به مدیرت وبلاگ تبدیل می شود.

دوستانی هم که وبلاگ دارن حتما آدرس اون رو بدن که ما میزان خلاقیت آن ها رو مورد ارزیابی قرار دهیم.

با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد