PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

پیروزی رئال مادرید برابر والنسیا

تیم رئال مادرید سه شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با نتیجه دو بر صفر ، میهمانش والنسیا را شکست داد تا به کاهش فاصله خود با بارسلونا در لالیگا امیدوار شود............

رئال مادرید که در هفته های اخیر نتایج درخشانی نداشته است، سه شنبه شب در حالی در ورزشگاه خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف والنسیا رفت که نیمی از ورزشگاه خالی بود .

رئال مادرید در لالیگا با 18 امتیاز کمتر از بارسلونا (صدرنشین جدول) ، اگرچه در رده سوم آن جای دارد اما از نظر کارشناسان، عملا با قهرمانی در آن خداحافظی کرده و همین امر، ناخرسندی هواداران را به همراه داشته است.

با این شرایط، کهکشانی پوشان به غیر از بازی های قهرمانی باشگاه های اروپا ، فقط برای کسب جام حذفی شانس دارند و برای همین، تیم خوزه مورینیو می کوشد با پیروزی بر حریفانش به فینال این مسابقات برسد .

در بازی امشب، مارسلو مدافع رئال مادرید که به دلیل مصدومیت ، نزدیک به چهار ماه دور از زمین بازی بود ، از آغاز دیدار به میدان آمد .

مادریدی ها که از بازی خوب والنسیا آگاه بودند، از دقیقه نخست بازی سعی در فشار بر دروازه حریف داشتند و کریستیانو رونالدو نخستین بازیکنی بود که در همان دقیقه نخست ، روی یک ضربه خطا ، دروازه والنسیا را تهدید کرد .

پانزده دقیقه نخست بازی به کنترل کامل توپ از سوی رئال مادرید خلاصه شد، طوری که مادریدی ها تا چهار فرصت مطلوب برای گلزنی داشتند اما دروازه بان والنسیا، توپ ها را دفع کرد .

از آن پس بازی بطور مساوی در کنترل دو تیم قرار داشت و والنسیا به تدریج شروع به فشار آوردن بر دروازه رئال مادرید کرد اما در دقیقه 37 دیدار رئال مادرید در یک ضد حمله سریع توسط کریم بنزما نخستین گل را به ثمر رساند .

نیمه دوم در حالی آغاز شد که خوسه مورینیو که مارسلو را پس از چهار ماه توقف ، خسته می دید تعویض کرد و فابیو کوئنترائو را به جای او به میدان آورد .

والنسیا در این نیمه بسیار بهتر ظاهر شد و دروازه رئال مادرید را بارها تهدید کرد در حالی که رئال مادرید منتظر می ماند تا در ضد حمله ها، والنسیا را غافلگیر کند .

در این دیدار، شانس با والنسیا همراه نبود زیرا داور کناری چندین آفساید برای بازیکنان والنسیایی مخصوصا سه آفساید برای روبرتو سولدادو گرفت که هیچکدام درست به نظر نمی رسید و والنسیا در آنها شانس گلزنی داشت.

کم شانسی والنسیا تا حدی بود که در دقیقه 73 هنگام هجوم بازیکنان رئال مادرید به دروازه آنها، گواردادو مدافع والنسیا ، توپ را وارد دروازه خودی کرد و یک گل را به مادریدی ها هدیه داد .

هر دو تیم ، بعد از این گل فرصت های متعددی برای تغییر نتیجه داشتند ، مخصوصا رئال مادرید که می توانست والنسیا را گلباران کرده و با نتیجه مطلوب تری به بازی برگشت برود اما گوایتا دروازه بان والنسیا که امشب بهترین بازیکن تیمش بود از وقوع یک فاجعه برای آن جلوگیری کرد .

هواداران در برنابئو یک بار دیگر نشان دادند که چقدر فهیم هستند و حمایت جانانه ای از کریستیانو رونالدو داشتند . 
با این که بازیکن پرتغالی در شب خوبش نبود اما باز هم هواداران پس از موقعیت هایی که مقابل ویسنته گوایتا در نیمه دوم از دست داد ، از او جانانه حمایت کردند . دروازه بان والنسیا در پنج دقیقه دو موقعیت عالی را از رونالدو گرفت اما هواداران رئال نامش را فریاد زدند .

یکی از سایت های هواداری اسپانیولی رئال مادرید به بازیکنان رئال پس از بازی با والنسیا نمره داد . 
کاسیاس 8 : با دو سوپر واکنش مقابل یوناس خودنمایی کرد و رئال را به سمت صعود نزدیک کرد . 
اسین 6 : آرام آرام و در طول جریان بازی بهتر شد و کم کم بیشتر در خدمت و کمک تیم بود . 
کاروالیو 6 : نشان داد که بازیکنی کارآمد برای رئال مادرید است و می تواند که هر وقت نیاز است ، به تیم کمک کند . 
آلبیول 6 : در تیم خیلی پر تلاش بود و سعی کرد که در کنار کاروالیو وظایفش را به نحو احسن انجام دهد . 
مارسلو 6 : از نظر بدنی نا آماده به نظر می رسید هر چند که باز هم همکاری های خوبی با کریستیانو داشت . 
خدیرا 6 : کمک ژابی در تخریب بازی والنسیا بود که یک پاس گل کلیدی هم داد . 
ژابی 7 : سعی کرد که رئال را از میانه زمین راه بیاندازد و کار مشکلی در مواجهه با خط هافبک والنسیا داشت اما عملکردش خوب بود . 
اوزیل 8 : پر تلاش بود و شوت ها و پاس هایش در سطح بسیار بالایی بودند و به کمک تیم آمدند . 
مودریچ 7 : همکاری خوبی با اوزیل داشت و چند باری تیم و خط حمله را عالی راه انداخت . 
کریستیانو 7 : دو موقعیت عالی را از دست داد اما همه تلاشش را برای تیم انجام داد . 
بنزما 7 : از موقعیتی که داشت بهترین بهره را برد و به کار خوبش در بازیهای حذفی ادامه داد . 
دی ماریا 6 : سعی کرد که کمی از تکروی هایش پرهیز کند و بیشتر در خدمت تیم باشد . 
کوئنت رائو 6 : در نیمه دوم به زمین آمد که نقشش در گل دوم با استفاده از اشتباه گوایتا خوب بود . 
هیگوائین 6 : فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت اما مثل همیشه پر تلاش بود .


مرجع خبری رئال مادرید-ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد