PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

پیکه: مورینیو هنوز همانی است که انگشت در چشم تیتو کرد

Gerard Pique

مدافع ملی پوش اسپانیایی معتقد است آقای خاص نسبت به سال گذشته و زمانی که در دیدار سوپرکاپ اسپانیا انگشتش در چشم تیتو ویلانووا کرد، تفاوت زیادی نکرده است........

جرارد پیکه، مدافع بارسا، در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، به شدت به رئالی ها و به ویژه سرمربی این تیم، ژوزه مورینیو حمله کرد.

مدافع ملی پوش اسپانیایی معتقد است آقای خاص نسبت به سال گذشته و زمانی که در دیدار سوپرکاپ اسپانیا انگشتش در چشم تیتو ویلانووا کرد، تفاوت زیادی نکرده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او همان آدم سابق است. همانی که انگشتش را در چشم تیتو کرد. اما به خاطر آن کارش چند جلسه محروم شد؟ هیچی.

حالا هم به خاطر کنار گذاشتن کاسیاس و حبس کردن یک روزنامه نگار مورد انتقاد قرار گرفته است.


بارسا با پیروزی شب گذشته مقابل مالاگا، فاصله اش با رئال در صدر جدول را به 18 امتیاز افزایش داد. پیکه در مورد تیم حریف گفت:" رئال هیچ وقت به خوب بازی کردن شناخته نمی شده. آنها فقط قهرمان می شوند.من وقتی این خبر را خواندم، خیلی خندیدم. او وقتی تیمش نتیجه نمی گیرد، به خودش اجازه می دهد که هر کاری می خواهد، بکند."

اما تا زمانی که از نظر محاسبه ای امکانش وجود داشته باشد که آنها بتوانند قهرمان لیگ شوند، من آنها را به عنوان رقیب در نظر می گیرم. آنها تاریخچه بزرگی دارند و بزرگتر از آن هستند که بتوان آنها را کنار گذاشت.

رئال چیزی در خودش دارد که وقتی به آن ایمان بیاورند، می توانند کارهایی انجام دهند که باورکردنی نیست."

بازی های بارسا در این فصل ستایش های زیادی را به همراه داشته اما پیکه به هم تیمی هایش هشدار که نباید توجه چندانی به صحبت های بقیه داشت.

" ما به این تحسین ها عادت کرده این. می دانیم که چطور باید با آنها کنار بیاییم. پپ به ما گفته بود که تحسین ها بیش از این مفید باشند، می توانند به ضرر شما تمام شوند. او راست می گفت. ما باید از عملکردمان راضی باشیم اما باید به همین مسیر ادامه بدهیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد