PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

با ستاره های مسلمان دنیای فوتبال آشنا شوید+ عکس


با ستاره های مسلمان دنیای فوتبال آشنا شوید+ عکس
 
در دنیای پر زرق برق اروپا و جایی که همه تو را به عنوان یک ستاره می شناسند.مسلمان بودندت نشانی است از عظمت خدا و دین اسلام.

به گزارش فوتبال آنلاین، ستارگانی در دنیای فوتبال هستند که به عنوان یک مسلمان در دنیای پر زرق و برق فوتبال خود نمایی می کنند و احساس غرور عجیبی از اعتقادشان به این دین دارند.

زین الدین زیدان


او یکی از فوتبالیست های مطرح مسلمان است، با اینکه زاده الجزایر است اما بیشتر او را فرانسوی می دانند. بخش عمده ای از زندگی خصوصی او برای مطبوعات اروپایی و دوستداران فوتبال آشکار شده است ،‌ اما خیلی ها تلاش برای فهمیدن آن دارند. اما آن چیزی که روشن است او مسلمان است.

زیدان در مصاحبه ای در خصوص دین خود گفت :من مسلمانم. من به یک خدا که همه چیز است ، معتقدم ، من این واقعیت را در درون درک می کنم. او در زندگیش به اصول اسلام پایبند است و خیلی چیزها را برای خودش ممنوع کرده است.

فرانک ریبری


او ستاره ای است که جنجالی های زیادی داشته اما دین اسلام را پذیرفته است و تا به امروز به این باور است که اسلام تنها دین کامل است.

او گفت : اسلام را پذیرفتم . قرآن می خوانم. این دین را عمیقا باور دارم و از طریق اسلام به آرامش روحی رسیدم و لحظات سخت زندگیم را سپری کردم. او پس از آن که در یکی از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ دستانش را بالا برد و دعا کرد مورد توجه مطبوعات قرار گرفت .

نیکلای آنلکا


وقتی که او در چلسی بود ، اسلام را پذیرفت و اسمش را عبدالسلام بلال آنلکا گذاشت.

او در خصوص ماه رمضان گفت :به ماه رمضان احترام می گذارم و برای همین تمامی اعمال این ماه را انجام می دهم.

فردریک کانوته


او یک مالیایی تبعه فرانسه است که از ۲۰ سالگی به دین اسلام روی آورد. او حتی یکبار از پوشیدن لباس سویا، تیم باشگاهیش به دلیل تبلیغات غیر شرعی امتناع کرد.

او در مصاحبه ای گفت :فوتبال برای من همه چیز است و برای رسیدن به آرزویم خدا را شکر می کنم . من انسان مذهبی هستم . از این رو برای بدست آوردن همه چیز فقط او را صدا می زنم.

کریم بنزما


او از یک خانواده بسیار مذهبی است . آنها زمانیکه الجزایر را ترک کردند مسلمان بودند.

کولو و یحیی توره


فوتبالیستهای باشگاه منچستر سیتی ،‌ اهل ساحل عاج و از خانواده ای مسلمان . آنها در این باره می گویند : ما اسلام را باور داریم . این دین زندگی ما را تغییر و راه خوشبختی را نشانمان داد .

گفتنی است در جامعه فوتبال ستارگان مسلمانان دیگری چون مسوت اوزیل ، سامی خدیرا و سمیر نصری هم حضور دارند و بارها از اینکه معتقد به دین اسلام هستند ابراز خوشنودی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد