PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

ونگر: امیدوارم فابرگاس به آرسنال بازگردد

آرسن ونگر سرمربی آرسنال ابراز امیدواری کرد سسک فابرگاس بازیکن میانی بارسلونا یک روز به آرسنال بازگردد. ............

این بازیکن تیم ملی اسپانیا که در طول هشت سال حضورش در باشگاه لندنی آرسنال سیصد و سه بازی برای این تیم انجام داده است در تابستان دو هزارو یازده به بارسا که در واقع باشگاه دوران نوجوانیش محسوب می شود بازگشت. 
با این حال ونگر می گوید فابرگاس همه بازیهای آرسنال را می بیند و در حالی از وضعیت خود در نیوکمپ راضی است این احتمال وجود دارد که به ورزشگاه امارات بازگردد. 
مربی فرانسوی آرسنال گفت فابرگاس یک استثنا و یک بازیکن در کلاس جهانی است. 
وی گفت نمی توانم قبول کنم فابرگاس یک روز به آرسنال باز نگردد زیرا وی واقعا به آرسنال تعلق دارد. ونگر گفت فابرگاس آرسنال را دوست دارد و همه بازیها را نگاه می کند. با این حال بارسلونا نیز زادگاهش است و باید پذیرفت که به حضور در بارسان نیز علاقمند است چرا که اکنون بارسا بهترین باشگاه جهان نیز است. 
ونگر گفت احتمال اینکه فابرگاس طی دو الی سه سال آتی به آرسنال بازگردد بسیار کم است اما پس از آن می توان امیدوار بود. 
سرمربی آرسنال همچنین درباره پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا گفت وی بر این باور است اگر رافائل بنیتس قرارداد موقت خود با چلسی را تمدید نکند، پپ گواردیولا بهترین گزینه برای مربیگری چلسی است. وی گفت گواردیولا فعالیت حرفه ای خود به عنوان مربی را در یک باشگاه سطح بالا شروع کرده است و فکر می کنم به طور قطع چلسی نیز یک باشگاه سطح بالاست. 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ونگر گفت پپ یک مربی فوق العاده است با این حال در حال حاضر چلسی بنیتس را دارد که وی نیز یک مربی بزرگ است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد