PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

پیرلو: احمقانه است اگر چلسی لمپارد را از دست بدهد

Frank Lampard Andrea Pirlo

آندره آ پیرلو بازی ساز یوونتوس بر این باور است که سران چلسی باید احمق باشند تا به فرانک لمپارد اجازه دهند تا از این تیم جدا شود . این در حالی است که پیرلو در ادامه صحبهایش از این بازیکن انگلیسی دعوت کرده تا به یوونتوس بپیوندد.

این درحالی است که قرارداد لمپارد 34 ساله با چلسی در پایان رقابت های این فصل و در فصل تابستان به اتمام می رسد و مدیربرنامه های لمپارد بعید می داند که او قرارداد جدیدی را با چلسی به امضا برساند. در این میان پیرلو که در بازار تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شد و به یوونتوس پیوست و فصل گذشته با این تیم به قهرمانی سری آ رسید، در این باره به صحبت پرداخته است.

پیرلو به توتوسپورت گفت:« احمقانه است که سران چلسی به لمپارد اجازه دهند تا از این تیم جدا شود. اگر او می خواهد در ایتالیا بازی کند، من با آغوش باز در یوونتوس از او پذیرایی می کنم.»

فرانک لمپارد، کاپیتان دوم چلسی در سال 2001 با قراردادی یازده میلیون پوندی از وستهم به چلسی پیوست و در 576 دیداری که برای این تیم برگزار کرده، 193 گل به ثمر رساند. او با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر، اف ای کاپ، لیگ کاپ و بسیاری جامهای دیگر را تجربه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد