PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

برد رئال و بارسا (رئال 4-3 سوسیه داد)(بارسا 4-0 اسپانیول)+فیلم

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود که در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر 3 به پایان رسید.

همچنین تیم بارسلونا دیشب میزبان اسپانیول بود و توانست با 4 گل اسپانیول را درهم بکوباند...

ادامه ی مطلب شرح کامل بازی ها و دانلود کلیپ گل های هر دو بازی با لینک دایرکت........

 


به گزارش سرویس ورزشی خبرنو؛ بن‌زما 2، خدیرا 35 و کریستیانو رونالدو 68 و 70 برای رئال گل زدند و ژاوی پرییتو هت‌تریک کرد و در دقایق 9(پنالتی)، 40 و 76 برای تیم میهمان گل زد.

 

در این دیدار کاسیاس بازهم بر روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت؛ اما اخراج آدان در دقیقه 6 بازی ضمن 10 نفره شدن مادریدی‌ها باعث شد تا مورینیو مجبور شود تا ایکر کاسیاس را وارد زمین کند.

 

در دقیقه 79 هم دنی استرادا از تیم سوسیداد از زمین بازی اخراج شد تا دو تیم بازی را 10 نفره به پایان برسانند.

 

شاگردان مورینیو با این برد 36 امتیازی شدند و همچنان در مکان سوم لالیگا باقی ماندند.

 

پیش از این بازی هم سلتاویگو در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر یک رئال وایادولید را شکست داده بود.

 

آساس 9 و 30 (پنالتی) و لوپز 52 برای سلتاویگو گلزنی کردند و تک گل وایادولید هم توسط بوئنو از روی نقطه پنالتی 12 زده شد.

 

در ادامه بارسلونا به برد شماره 17 خود در این فصل رسید. آنها همسایه کاتالان خود را چهار بر صفر بردند.

بارسلونا از همان ثانیه اول بازی را در دست گرفت و به نظر می‌رسید بازیکنان این تیم از بازگشت تیتو ویلانووا به نیمکت بسیار خوشحال هستند.

تنها ده دقیقه طول کشید تا بارسا به گل برسد. آندرس اینیستا که با حرکات پا به توپش ورزشگاه را به وجد می‌آورد روی پاس عالی لیونل مسی در کناره میدان صاحب توپ شد و سانتر زمینی او را چابی با ضربه‌ای سرضرب به گل اول تبدیل کرد.

کیکو کاسیا در دروازه اسپانیول دو موقعیت خوب را از اینیستا گرفت اما در دقیقه 15 دروازه‌اش برای بار دوم باز شد. سسک فابرگاس از خاوی لوپس گذشت و توپ را برای مسی سانتر کرد. ضربه مسی با اثر اندک پدرو وارد دروازه حریف شد.


دو دقیقه بعد اوضاع برای خاویر آگیره بازگشت‌ناپذیر شد. کاسیا روی سسک خطا کرد و مسی با خونسردی پنالتی حاصل را به گل بیست و هفتم خود در این فصل تبدیل کرد.پدرو در دقیقه 27 گل دوم خود را زد. پاس عمقی عالی سرخیو بوسکتس به او رسید و او هم سرضرب توپ را از روی سر کاسیا گل کرد.

بارسا در نیمه دوم هم بارها دست به حمله زد و پدرو دو بار توپ را به تور دروازه حریف رساند اما هر دو بار داور با تصمیماتی بحث‌برانگیز گل‌های او را آفساید اعلام کرد.

اسپانیول روی حرکت خوان آنخل آلبین روی پاس اشتباه جرارد پیکه می‌توانست در دقیقه 80 یک گل بزند اما ویکتور والدس با واکنشی خوب مانع این گل شد. لحظاتی بعد داور در حالی اعلام آوانتاژ به سود بارسا بود ضربه‌ای ایستگاهی برای این تیم گرفت که لیونل مسی آن را از فاصله‌ای 30 متری به تیر دروازه کوبید.

داوید ویا هم در اواسط نیمه دوم به میدان رفت ولی تلاش او برای بارسا به گلی منتهی نشد.

دانلود کلیپ بازی رئال- سوسیه داد از اینجا با حجم 15 مگ

داملود کلیپ بازی بارسا- اسپانیول از اینجا با حجم کمتر از 11 مگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد