PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

لالیگای ۲۰۱۳


جدیدترین و مهم ترین اخبار در آغاز لالیگا 2013..................

 لالیگا اولین هفته خود در سال 2013 را دیشب شروع کرد و رئال بتیس با شکست دادن ساراگوسا با نتیجه دو بر یک خود را به عنوان اولین برنده سال جدید معرفی کرد.



در ادامه هفته دوم امشب 4 دیدار دنبال می شود. همچنین 4 دیدار دیگر روز یکشنبه برگزار می شود و با مصاف دو تیم رایو وایه کانو و ختافه در روز دوشنبه به پایان خواهد رسید.
 


 اوضاع جدول
درپایان هفته هفدهم رقابتها ،  بارسلونا با 49 امتیاز صدرنشین جدول است. اتلتیکومادرید 40 امتیازی تیم دوم است و رئال مادرید با 33 امتیاز در رده سوم قرار گرفته. مالاگا و بتیس هر دو 31 امتیازی و تیم های چهارم و پنجم هستند و لوانته با 27 امتیاز، رئال سوسیداد و رایو وایه کانو با 25امتیاز و والنسیا  و ختافه هر دو با 24 امتیاز تیم های بعدی هستند. در قعر جدول هم اوساسونا با 14 و دپورتیوو لاکرونیا با 12 امتیاز رده های نوزدهم و بیستم را در اختیار دارند.



 بازیهای مهم هفته
درمهمترین بازیهای این هفته رئال مادرید یکشنبه شب و در خانه میزبان رئال سوسیداد است. بارسلونا نیز در یک بازی خانگی و در داربی کاتالونیا مقابل اسپانیول به میدان خواهد رفت و اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول لالیگا در خانه مایورکا بازی اش را برگزار خواهد کرد. امشب نیز دو تیم سویا و اوساسونا در ورزشگاه سانچس پیسخوان مقابل هم قرار خواهند گرفت.



برترین گلزنان

درحال حاضر و در پایان هفته هفدهم لیونل مسی با 26 گل زده ( که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده) برترین گلزن حال حاضر لالیگاست. رادامل فالکائو با 17 گل (که 6 گل پنالتی بوده) دوم است و رونالدو با 14 گل و زدن 4 گل از روی نقطه پنالتی در رده سوم است. آریتس آدوریس (مهاجم بیلبائو) و روبن کاسترو( گلزن بتیس) هر دو با ده گل زده در رده های بعدی هستند.



برنامه بازیهای این هفته لالیگا  بدین ترتیب است:



شنبه 16 دی (5 ژانویه)

 لوانته – اتلتیک بیلبائو (ساعت 18.30)

گرانادا- والنسیا (ساعت 20.30)

دپورتیوو لاکرونیا (ساعت 22.30)

سویا- اوساسونا (ساعت 0.30 بامداد)



یکشنبه 17 دی (6 ژانویه)

سلتاویگو- وایادولید (ساعت 14.30)

رئال مادرید- رئال سوسیداد (ساعت 19.30)

بارسلونا- اسپانیول (ساعت 21.30)

مایورکا –اتلتیکو مادرید (ساعت 23.30)

نظرات 1 + ارسال نظر
khoshii یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد