PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

درخواست تری از چلسی: پیراهن شماره 8 را بازنشسته کنید

FA Cup - Liverpool v Chelsea, John Terry, Frank Lampard and Ashley Cole

با افزایش یافتن گمانه زنی ها در مورد جدایی لمپارد از چلسی، حالا کاپیتان آبی ها از سران چلسی خواسته تا به هم تیمی اش احترام بگذارند

جان تری مدافع باشگاه چلسی از سران این باشگاه خواسته تا بعد از جدایی فرانک لمپارد از این تیم، پیراهن شماره 8 چلسی را به احترام او بازنشسته کنند.

این روزها گمانه زنی ها درمورد عدم تمدید قرارداد کنونی لمپارد با چلسی افزایش یافته و همه چیز از جدایی این ستاره 34 ساله از چلسی حکایت دارد.

دراین میان جان تری، کاپیتان آبی ها در صفحه رسمی اش در وبستاگرام در این باره نوشته:« بدترین موضوع کتمان حقیقت است. ما باید به احترام "لمپس" پیراهن شماره 8 چلسی را بازنشسته کنیم. »  به علاوه او پیغامی هم برای دوستش نوشته:« قهرمان، اسطوره ، ماشین گلزنی قلب شکسته و دوست من پرچم آبی را بالا نگاه دار.»


لمپارد دوازده سال پیش در سال 2001 از وستهم به چلسی پیوست و با این تیم به تمامی افتخارات ممکن دست یافته.با وجود خواسته هواداران چلسی این طور به نظر می رسد که سران این باشگاه قصدی برای ارائه قرارداد جدیدی به این ستاره 34 ساله ندارند.

تری یک روز بعد سعی کرد تا با انتشار اخباری از شدت این ماجرا بکاهد:« من دیروز صحبت های مدیربرنامه های فرانک را در اسکای مطالعه کردم.هیچ خبر خاصی نیست.»

طبق این گزارش مدیربرنامه های لمپارد گفته بود که او در فصل 4-2013 در چلسی نخواهد بود و البته خیلی سریع این صحبت ها توسط مدیربرنامه های لمپارد تکذیب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد