PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

لوو: تا پایان سال 2013 برای تمدید قراردادم مذاکره نمی کنم

EURO 2012, Italy vs. Germany, Joachim Low

 یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد که قصد ندارد برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال آلمان، در سال 2013 مذاکره ای انجام دهد و تاکید کرد در حال حاضر تنها روی صعود تیمش به رقابت های جام جهانی 2014 تمرکز کرده است.
قرارداد فعلی لوو در پایان رقابت های جام جهانی 2014 به اتمام می رسد اما او می داند که در حال حاضر آینده اش در اولویت قرار ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" پیش از پایان سال 2013 هیچ مذاکره ای انجام نخواهد شد. ما ابتدا می خواهیم به رقابت های جام جهانی برزیل راه پیدا کنیم.


بعد از شکست آلمان مقابل ایتالیا در نیمه نهایی یورو 2012، لوو به شدت از سوی رسانه های آلمانی مورد انتقاد قرار گرفت. او اعلام کرد که این انتقادات منصفانه بوده اما قصد ندارد در سبک کاری اش تغییری ایجاد کند.

سپس در آرامش با فدراسیون فوتبال در این زمینه گفتگو خواهیم کرد و اینکه چه گام هایی برخواهیم داشت."

" ما می خواهیم باز هم هجومی بازی کنیم. ما به کارمان ایمان داریم. ما کاملا به اهداف، برنامه و مسیر واقف هستیم.انتقادات درست بود اما اجازه نمی دهم این انتقادات سد راه ما بشود. همه به فوتبالی که ما ارائه می دهیم، غبطه می خورند. ما تنها باید در رقابت هایی که حضور پیدا می کنیم، ذهنیت پیروزی خواهی بیشتری داشته باشیم."

تیم ملی آلمان در ماه فوریه، در دیداری دوستانه مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت و سپس در دو دیدار، در مقدماتی جام جهانی با قزاقستان روبرو خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد