PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

مجیدی قربانی بی‌پولی و ندانم‌کاری مدیران استقلال!

فرهاد مجیدی

 آنچه مشخص است اینکه با پرداخت نشدن پول لیام ردی دروازه بان استرالیایی استقلال توافقنامه بین او و باشگاهش برای فسخ قرارداد  باطل شده و در این شرایط با توجه به عقد قرارداد و ثبت آن در هیات فوتبال تهران بعد از موعد مقرر غیر قانونی و باطل است.

 
شب گذشته درباره این مورد خاص مجادله کلامی سه جانبه ای بین حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،عادل فردوسی پور و  براتی کارشناس مسائل حقوقی فوتبال در گرفت که مشخص شد کمیته انضباطی هیچ ادله روشنی برای قانونی اعلام کردن قرارداد مجیدی با استقلال ندارد.
 
در این مجادله عجیب تلویزیونی حسن زاده با اشاره به اینکه بندها و متمم قانونی درباره رای کمیته انضباطی را نزد خود ندارد  از پاسخگویی طفره رفت.
 
حتی زمانی که فردوسی پور از او خواست تا  به منزل برود و متمم قانونی را استخراج کرده و دوباره با او ارتباط برقرار شود حسن زاده طفره رفت و حاضر به این کار نشد.رئیس کمیته انضباطی در ادامه بحث هم به شکلی منحصر به فرد از پاسخگویی شفاف  پرهیز کرد تا مشخص شود درباره این پرونده بخصوص چیزی در چنته ندارد  و دست او برای دفاع از رایی که داده خالی است.
 
در این میان آنچه مشخص است اینکه  ثبت قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال  و بازگشت او به تیم محبوبش که با سر و صدای زیادی همراه بوده به هیچ وجه وجاهت قانونی ندارد  و این ستاره آبی ها به نوعی قربانی ندانم کاری مدیران استقلال شده چرا که آنها بموقع از پس مساله فسخ قرارداد با ویلیام ردی برنیامدند و پول او را ندادند.
 
در این شرایط جالب است که براتی می گوید چنانچه مجیدی در هر مسابقه ای برای استقلال به میدان برود تیم مقابل می تواند بابت حضور غیر قانونی او در بازی به کمیته انضباطی شکایت کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد