PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

عجیب ترین اظهار نظر ها در سال 2012

در سال 2012 شخصیت‌های مهم فوتبال جهان در مقاطعی از سال در مورد مسائل پیش آمده اظهار نظر کردند که از این جمله کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در مورد موضوعات مختلف از جمله تیم کشورش نظر داد که در بین مهم‌ترین اظهارات سال 2012 جای گرفت.

وی که خود تا جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی زمام امور تیم کشورش را در اختیار داشت، با لحن کنایه‌آمیز و انتقادی مطرح کرد. وی که اعتقاد دارد در «سلسائو اروپایی» (پرتغال) همه چیز تحت الشعاع حضور کریستیانو رونالدو، اعجوبه رئال مادرید است، اظهار داشت: پرتغال تیمی دارد که کریستیانو رونالدو را فراخوانده تا بقیه بازیکنان دنبال وی در زمین بدوند.


و همچنین.....:


*ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی ایتالیا:

هروقت اراده کنم گل بزنم، می‌زنم. حس می کنم در گلزنی نابغه هستم‌. تصور می‌کنم عقل و شعورم از خیلی آدم‌‌های عادی بیشتر است.

*آلساندرو دیامنتی، بازیکن فوتبال ایتالیا:

اگر اسم من به جای دیامنتی ، شبیه به برزیلی‌ها دیامنیتنو یا مثل اروپای شرقی‌ها، دیامنتییچ بود، آنوقت ارزشم در بازار فوتبال تا 40 میلیون یورو هم افزایش می‌یافت. در ایتالیا باشگاه‌ها پول‌های کلانی را صرف بازیکنان خارجی می کنند. اما اگر مساله انتقال یک بازیکن بومی‌ مطرح باشد، آن وقت برای پرداخت پول، خسیس می‌شوند.

 

*دمبابا، بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس:

من عاشق خوردن یک نوع توت فرنگی هستم. اگر هرروز از آن بخورم ، بازهم سیر نمی شوم

 

*لوئیس آلوارو ریبرو، مدیر باشگاه سانتوس:

نیمار یک مدل از جوانان امروزی است که قابلیت نقش بازی کردن در تئاتر را نیز دارند.اگر به من باشد، دلم می خواهد نیمار بماند، حتی اگر 80 ساله شود.

 

*زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه

چه گفتید؟ رئال مادرید؟ نه، برای بالوتلی، حضور در بارسلونا مناسب تر است. به این ترتیب یک بازیکن متوسط در تیمی متوسط به بازی گرفته می شود.

 

*روماریو، ملی پوش اسبق برزیل:

هیچ وقت حرفه‌ای رفتار نکردم. هیچوقت مثل ورزشکاران واقعی نبودم. در دورانی که بازی کردم، آرزوی یک شب خواب راحت به دلم ماند.

 

*هوگو گاتی، دروازه‌بان اسبق آرژانتین:

شک نکنید بهترین بازیکن تمام ادوار،‌پله است. بعد از او آلفردو دی استفانو، یوهان کرویف و دیگو مارادونا هستند. اگر مسی در آن دوره بود، باید ذخیره این بزرگان می شد

 

*خوزه مورینیو، مربی رئال مادرید:

چه خوش تان بیاید یا نیاید، من تنها مربی هستم که در سه لیگ مهم دنیا، قهرمان شدم. بنابر این به جای این که مردم به من بگویند آقای خاص، شاید بهتر باشد بگویند آقای کاملا خاص!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد