PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

فرگوسن: به بردی که استحقاقش را داشتیم

EPL - Manchester United v Newcastle United,  Alex Ferguson

سرمربی70 ساله شیاطین سرخ بر این باور است که روحیه تسلیم ناپذیر شاگردانش آنها را به برد ارزشمند مقابل نیوکاسل رساند........


 سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه منچستریونایتد براین باور است که تیمش شانس زیادی برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر دارد؛ چرا که شاگردانش از روحیه تسلیم ناپذیری بهره می برند که آنها را در بازی 4شنبه شب مقابل نیوکاسل به برد ارزشمند 3-4 رساند.

این درحالی است که شیاطین سرخ در جریان این بازی 3 بار از میهمانشان عقب افتادند ولی درنهایت گل چیچاریتو در وقت های تلف شده بازی ، سه امتیاز مسابقه را به حساب شیاطین سرخ واریز کرد تا آنها حالا با 7 امتیاز برتری نسبت به سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

درپایان این بازی سرالکس فرگوسن به خبرنگاران گفت:« فقط می توان از عملکرد بازیکنان صحبت کرد؛ اصلا مهم نیست که در این بازه زمانی در چه جایگاهی هستیم. بازی 4شنبه شب ما یک نمایش پیروزی طلبانه بود و یک بار دیگر بازیکنانم شجاعتشان را ثابت کردند. آنها هیچ وقت از تلاش دست نمی کشند.تیم من سه بار عقب افتاد ولی همچنان به ایجاد فرصت های گلزنی ادامه دادیم و درنهایت به آنچه که شایستگی اش را داشتیم، یعنی برد در این بازی دست یافتیم.»

فرگوسن ادامه داد:« این تنها شجاعت تیم است که به ما کمک می کند تا از بحران رها شویم و البته این را مدیون بازی تهاجمی تیم هستیم.»

گل دوم یوکاسل گلی جنجالی بود. چون جانی اوانس تحت فشار پاپیس سیسه که در آفساید بود گل را وارد دروازه خودی کرد و فرگوسن در این باره گفت:« خط نگهدار به درستی آفساید را اعلام کرد چون سیسه در آفساید بود. او حتی دست جانی اوانز را هم می کشید. اگر این دخالت نیست پس دخالت چیست؟ این همان موضوعی بود که من قصد داشتم به مایک دین یادآوری کنم. او می گفت این یک گل به خودی بود ولی آن بازیکن در آفساید قرار داشت . وقتی حرکت آهسته را نگاه می کنید، می بینید که این دخالت محض در کار بازیکن است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد