PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

مجیدی بعد از ثبت قرارداد: دربی مهم‌تر از کلاس مربیگری است!

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی خرید تازه استقلال پس عقد قرار داد رسمی با استقلال مقابل خبرنگاران و دوربین های متعددی که در هیئت فوتبال تجمع کرده بودند قرار گرفت و به سئوالات آنها پاسخ داد. 


عقد قرارداد مجیدی به سختی پیش رفت چرا استقلالی ها باید فسخ قرار داد رودریگو توزی را به هیئت فوتبال ارائه می دادند.
 به گزارش گل مجیدی که در هنگام انگشت زدن پای صفحه قراردادهای استقلالی ها در هیئت فوتبال چهار انگشت خود را که به پرسپولیسی ها نشان داده بود در گفتگو با خبرنگاران هم برای پرسپولیسی ها کری خواند.

مجیدی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: صادقانه می‌گویم با آمدنم به استقلال هواداران این تیم هرچند تعدادشان اندک باشد، خوشحال می‌شوند و من هم برای خوشحالی دل هواداران به استقلال آمده‌ام و به خوب و بدش فکر نکردم. فقط آمدم تا هواداران را خوشحال کنم. 6 روز در سرمای لندن کلاس مربیگری رفتم و اکنون که باید برای آزمون بروم به خاطر بازی با پرسپولیس که 6 بهمن است، این کار را نمی‌کنم.


مجیدی در مورد زمان حضورش در تمرین استقلال گفت: از فردا در تمرین استقلال شرکت می‌کنم.وی با اشاره به صحبت‌هایی که در مکتب ناصر حجازی در چند روز اخیر عنوان شد، گفت: حجازی اسطوره همه ما استقلالی‌هاست و حتی محبوبیتی بین پرسپولیسی‌ها هم دارد من اگر از مکتب ناصر حجازی صحبت کردم، به خاطر دروازه‌بانی یا جام‌های قهرمانی‌اش نبود بلکه به خاطر رفتار و شخصیتش بود. ظاهر و باطن حجازی یکی بود و این اصولی است که من دوستش دارم و سعی می‌کنم در زندگی ورزشی و غیر ورزشی خود این اصول را رعایت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد