PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

مجیدی:بازوبند مهم است اما همه چیز نیست

Farhad Majidi

-فرهاد مجیدی بعد از توافق با استقلال ، مقابل خبرنگاران ایستاد و با لحن همیشگی اش به سئوالات خبرنگاران جواب داد. مجیدی که دوست نداشت درباره اختلاف با قلعه نویی و موضوعات گذشته حرف بزند یکی دوسئوال مربوط به این مسئله را بی پاسخ گذاشت. 


حرفهای مجیدی را بخوانید:   

یک سال و نیمه بستم
واقعیت این است که برایم بازی کردن در استقلال خیلی مهم بود و دوست داشتم شرایطی فراهم شود که با پیراهن تیمی که سالها در آن فوتبال بازی کرده بودم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. خوشبختانه مذاکراتی با آقای فتح‌‌الله‌زاده انجام دادیم و در نهایت تصمیم به بازگشت من گرفته شد و اگر از آمدن من حتی یک هوادار خوشحال شود این موضوع برایم کافی است.قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا آنجا که توان داشته باشم برای این تیم تلاشم را می‌کنم.

درباره اعتراض حجازیست ها

نباید فراموش کنیم که حجازی نه تنها اسطوره من بلکه اسطوره تمام استقلالی‌ها و حتی خود امیر قلعه‌‌نویی است آقای حجازی برای تمامی استقلالی‌ها عزیز است و همیشه در زمان مربیگری به من لطف داشتند برای من مهم پیراهن استقلال و هواداران این تیم هستند و اگر می‌دانستم یک هوادار استقلال با آمدن من خوشحال می‌شود این کار را می‌کردم.


 مطمئناً به دلیل اینکه مدتی تمرین نداشتم دو هفته بدنسازی می‌کنم با یک بدنساز صحبت کرده‌ام و تا شرایطم جسمی‌ام مهیا نشود بازی نخواهم کرد.

بازی نمی کنم تا ...

کاپیتانی خیلی ارزش دارد

کاپیتانی تیم استقلال برایم افتخار است اما شرایطی پیش آمد که باعث شد به استقلال نپیوندم. بحث کاپیتانی در بین نیست اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

کلاس مربیگری هم می روم

 با آقای قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد