PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

تصمیم بر جدایی داشتم, اما نظرم عوض شد

جواد نکونام

 جواد نکونام ساعاتی پیش در جلسه ای 3 نفره همراه با علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی برگزار کرد که پس از پایان این جلسه گفتگوی کوتاهی با خبر نگار سایت گل انجام داد. نکونام اظهار داشت: جلسه ی خوبی را همراه با آقای فتح الله زاده و قلعه نویی برگزار کردم. من در ابتدا به قصد جدایی و گرفتن رضایت نامه پا به این جلسه گذاشتم اما پس از صحبت کردن با سرمربی و مدیر عامل تیم به طور کلی نظرم عوض شد و تصمیم بر ماندن گرفتم.
نکونام افزود: من علاقه ی خاصی به تیم استقلال دارم و بحثم هرگر مالی نبود. علاقه ام به استقلال انقدر هست که هیچوقت برایم مسائل مالی اهمیت نداشته باشد. مسائلی در باشگاه وجود داشت که باعث ناراحتی و کدورت شده بود که در این جلسه و با صحبت هایی که انجام شد این مسائل خوشبختانه بر طرف شد.
نکونام اضافه کرد: از آقای فتح الله زاده تشکر می کنم که به حرف های من گوش کرد و وقتی دید بازیکن تیمش از مسائلی دلخور است ترتیب این جلسه را داد. از آقای قلعه نویی هم تشکر ویژه دارم که درباره این مسئله ورود کردند در حالی که این مسئله ارتباطی به ایشان نداشت اما باز هم برای بنده وقت گذاشتند.
نکونام در پایان افزود: تا پایان به قراردادم وفادارم و استقلال را از صمیم قلب دوس دارم و در بازی های آینده بهتر از همیشه در خدمت تیمم خواهم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد