PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

فدراسیون سوارکاری در برگزاری برنامه‌ها کارشکنی می‌کند


نایب رئیس کانون اسب اصیل ایرانی:
فدراسیون سوارکاری در برگزاری برنامه‌ها کارشکنی می‌کند

 نایب رئیس کانون اسب اصیل ایرانی با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی سوارکاری در کشور گفت: فدراسیون سوارکاری در کار ما کارشکنی و سنگ‌اندازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: فدراسیون سوارکاری در برگزاری برنامه‌ها کارشکنی می‌کند

مسعود محکم‌کار در حاشیه برگزاری سمینار آموزشی سوارکاری استقامت در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این سومین دوره کلاس آموزشی مسابقات استقامت در سال 91 است، البته سال‌های پیش هم دوره‌هایی برگزار شده و هدف اصلی کانون اسب ایران استفاده از اسب‌های خالص ایرانی است و بنابر نظر کارشناسان داخلی و خارجی بهترین کاربرد برای اسب‌های ایرانی در مسابقات استقامت است.

وی افزود: برای بالا بردن کاربرد اسب‌های ایرانی باید سوارکاران خود را آموزش دهیم و به همین منظور از مربی‌های سطح بالای بین‌المللی استفاده کردیم.

نایب رئیس کانون اسب اصیل ایرانی درباره کانون حمایت از اسب اصیل ایرانی گفت: سیستمی که راه افتاده یک تشکل مردم نهاد است و عملاً نیازی به کمک فدراسیون نداریم، جو فدراسیون به شکلی است که موافق برگزاری این کلاس‌ها نیستند و علتی هم برای این کار مشخص نکرده‌اند و متاسفانه همکاری خوبی با ما نداشته‌اند.

وی درباره مشکلات کار اظهار داشت: مشکلات زیاد است، فدراسیون هم مشکلات داخلی دارد و هم مشکلاتی با خود جامعه سواری‌کاری دارد، البته در مسائل فدراسیون دخالت نمی‌کنیم و هیچ بودجه‌ای نیز از فدراسیون نمی‌خواهیم.

محکم‌کار خاطرنشان کرد: برای کیفی کردن کار، مدرس‌هایی از داخل و خارج برای پرورش و اصلاح نژاد اسب اصیل ایران داشتیم و با برگزاری مسابقات اسب اصیل ایرانی، اجازه ندادیم به اسب خارجی میدان داده شود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره همکاری هیئت‌های شهرستان‌ها نیز گفت: همکاری هیئت‌های شهرستان بستگی به رئیس هیئت دارد، در برخی از شهرستان‌ها از جمله همدان همکاری خوبی داشتیم و در برخی دیگر به علت وابستگی هیئت‌ها به فدارسیون متأسفانه کارشکنی‌هایی انجام شده است، ما هنوز علت را نفهمیدیم که چرا فدراسیون در کار ما سنگ‌اندازی می‌کند.

نایب رئیس کانون اسب اصیل ایرانی خاطرنشان کرد: تنها هدف ما گسترش اسب اصیل ایرانی و عرق ملی است، نباید بگذاریم نژادهای اسب ایرانی منقرض شود، و امیدواریم بتوانیم فدراسیون را هم در کنار خود داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد