PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

پیغام گواردیولا به آرسنال؛ شما اولویت اول من در لیگ برتر هستید

نمایندگان این مربی اسپانیایی به باشگاه لندنی خبر داده اند که اگر شرایط برای حضور او در امیریتس فراهم باشد، او با کمال میل این پیشنهاد را خواهد پذیرفت...

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، پپ گواردیولا به باشگاه آرسنال پیغام داده که این باشگاه گزینه اول او در لیگ برتر انگلیس است.

نمایندگان این مربی اسپانیایی به باشگاه لندنی خبر داده اند که اگر شرایط برای حضور او در امیریتس فراهم باشد، او با کمال میل این پیشنهاد را خواهد پذیرفت.

گواردیولا که در حال حاضر دوران استراحت یک ساله اش را در نیویورک سپری می کند، مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری قرار دارد. ضمن اینکه باشگاه هایی مانند میلان، اینتر، بایرن و پاری سن ژرمن نیز شرایط او را به دقت دنبال می کنند.

او که 4 فصل فوق العاده را در نوکمپ سپری کرد و با این تیم به 14 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید، در تابستان گذشته از بارسا جدا شد و انتظار می رود از آغاز سال 2013 روی پیشنهادهایی که دریافت می کند، فکر کند.اما منابع نزدیک به این مربی به سایت گل اعلام کرده اند که او ترجیح می دهد به جای باشگاه های چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد، هدایت آرسنال را برعهده بگیرد.

آرسنال در 7 سال اخیر هیچ جامی به دست نیاورده و همین مسئله انتقادات زیادی را از ونگر به همراه داشته است.

این منبع آگاه به سایت گل گفت:" اولویت اصلی گواردیولا در انگلیس، آرسنال است. مسئولان این باشگاه می دانند که او علاقه مند است تا در فصل آینده در این باشگاه مربیگری کند. گواردیولا نمی خواهد به چلسی برود. او از عدم ثبات در این باشگاه راضی نیست. او همچنین از زمانی که به دنبال گرفتن مدارک مربیگری بود، رابطه خوبی با ونگر دارد."

با توجه به اینکه ونگر و آرسنال هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز نکرده اند، این احتمال که این این مربی فرانسوی یک سال پیش از پایان قراردادش، امیریتس را ترک کند، زیاد است.

البته با توجه به جایگاهی که ونگر در آرسنال دارد، مطمئنا نظر او در انتخاب جانشینش موثر خواهد بود. گفته می شود او دو گزینه را برای هدایت آرسنال در نظر دارد؛ گواردیولا و دراگان استویکوویچ.

استویکوویچ، کاپیتان سابق تیم ملی یوگسلاوی، در ناگویا گرامپوس ایت  زیر نظر ونگر کار کرده بود و سرمربی توپچی ها از او به عنوان یکی از گزینه هایش برای نیمکت آرسنال یاد کرده بود:" به دلایل بسیار، دوست دارم استویکوویچ جانشین من در آرسنال شود. ایده های ما شبیه به هم است و هر دو ماه به دنبال ارائه یک فوتبال بی نقص هستیم. می دانم که او دوست دارد تیمش فوتبالی هجومی با پاس های پیاپی ارائه بدهد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد