PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

نامه مدیربت برای بازدید کنندگان - حتما مطالعه کنید

با سلام خدمت بازدید کنندگان 


دوستان ؛ مطلب زیر یه تایپیک به قلم مدیریت وبلاگ رضاست ، شاید نوشته ی زیر پر از غلط  و غلوط باشه ولی حرف دله مدیریت هست که از شما خواشمندم او رو مطالعه کنید.


دوستان امروز به نوعی میشه گفت تولد یک ماهگی وبلاگ است و میشه به این نکته اذعان کنم که من در تمام این مدت به صورت یکه و تنها(تا حدودی با همراهی علی آقا)وبلاگ رو راه انداختم یعنی تمام کارهای گرافیکی وبلاگ (شامل : بنر و هدر و ...)  و همچنین به همراه نویسندگی رو خودم تنهایی انجام دادم و به نوعی نیمی از  وقت خودم رو در این را گذاشتم اونم فقط به دلیل دوستان خوبم بوده که به این وبلاگ سر می زنند و من فقط به خاطر شما دوستان و افزایش اطلاعات شما پیرامون تمام مسائل ورزش این همه از وقت خودم گذشتم ، دوستان شاید میشه به نوعی گفت من رکورد نویسندگی درون یک ماه رو زده ام من تا حالا حدود 643 مطلب درون وب گذاشته ام ، دوستان واقا دیگه خسته شدم ؛ درون این یک ماه و اندی من حدود 5 الی 6 تایپیک فقط به دلیل تبلیغ برای عضویت شما به عنوان نویسنده درون وب گزاشتم ولی هیچکس داوطلب نشد ،دوستان جا داره به اطلاع شما برسونم یک وبلاگ برای ادامه حیات خودش حداقل به 3 مدیر و 5 الی 6 نویسنده نیاز داره ومن تا حالا بار همه رو به دوش کشیدم ، من تا انتهای این هفته به کار وبلاگ ادامه میدم اگه کسی برای نویسندگی درون وبلاگ داوطلب شد و تعداد نویسندگان وبلاگ زیاد شد اونوقت این وبلاگ به کار خودش ادامه میده ،  دوستان خواهش میکنم حرف های بدون هیچگونه اغراق من رو جدی بگیرید و بدون هیچگونه تبلی سریع برای نویسندگی درون وبلاگ اقدام کنید و با کلیک به روی بنر زیر به قسمت ارتباط با مدیر بروید و با گزاشتن ایمیل خودتام و پر کردن فرم و ارسال آن منتظر ارسال ایمیل عضویت از طرف من باشد :




نحوه ی مدیر شدن درون وب:


دوستان حالا نحوه ی مدیر شدن درون وب رو بهتون میگم: اول لازمه که به مدت یک هفته درون وب به صورت رسمی به فعالیت بپردازید و هر وقت رسالت شما برای ما ثابت شد وهمچینین خلاقیت شما بر ما ثابت شد؛ نویسندگی شما به مدیرت وبلاگ تبدیل می شود.

دوستانی هم که وبلاگ دارن حتما آدرس اون رو بدن که ما میزان خلاقیت آن ها رو مورد ارزیابی قرار دهیم.


با تشکر 

مدیریت وبلاگ : رضا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد