PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

خبر روز: ماریو بالوتلی پدر دختری به نام پیا شد

Mario Balotelli

شاید خیلی ها رفتارهای ماریو بالوتلی درطول دوران حضورش در منچسترسیتی را بچه گانه بدانند ولی باید حالا او را باید پدر یک بچه دانست.

رسانه های انگلیسی از خبر تولد فرزند ماریو بالوتلی و رافائل فیکو خبر داده اند و شنیده می شود که ماریو بالوتلی نیز خوشحالی اش را از پدر شدن ابراز کرده.

قرار بود که «پیا» دختر بالوتلی در تعطیلات ژانویه به دنیا بیاید ولی حالا او به درخواست مادرش سه هفته زودتر به دنیا آمده.

بالوتلی در زمان تولد دخترش در بیمارستان حضور نداشت و فرانچسکو ، برادر رافائلا و مادر این دختر ایتالیایی در بیمارستان حضور داشتند. دختربالوتلی 3.8 کیلوگرم وزن دارد و نام خانوادگی اش با نام خانوادگی مادرش ثبت شده

البته ماریو بالوتلی هنوز به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده و یکی از منابع نزدیک به ستاره سیتی اعلام کرده که او از تولد پیا واقعا خوشحال است.

این درحالی است که قبل از اعلام خبر بارداری رافائلا فیکو، رابطه او و بالوتلی پرفراز و نشیب بود و حتی در زمان اعلام این خبر، او و بالوتلی از هم بی خبر بودند و ارتباطشان به پایان رسیده بود ولی در جریان رقابت های یورو2012 بود که فیکو این خبر را اعلام کرد و درابتدا بالوتلی این فرزند را نپذیرفت ولی بعد از آن بود که با هم آشتی کردند و بالوتلی خانه ای برای رافائلا در شهر ناپولی خریداری کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد