PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

پویول: مصدومیت مسی، بدترین اتفاق 4شنبه شب بود

Carles Puyol - Barcelona vs Benfica

کارلس پویول، مدافع باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبت هایی مصدومیت لیونل مسی را بدترین اتفاق 4شنبه شب خوانده.

بارسلونا 4شنبه شب و در دور ششم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان بنفیکا بود و در این بازی به تساوی بدون گل مقابل میهمانش رضایت داد تا با وجود این تساوی، صعودش را به عنوان تیم صدرنشین گروه به دور بعد مسجل سازد

این درحالی است که مسی این بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و در نیمه دوم برای تیمش روانه میدان شد ولی بعد از برخوردی که در دقیقه 84 میان او و آرتور دروازه بان بنفیکا پیش آمد، نقش برزمین شد و با برانکارد به بیرون زمین انتقال داده شد. این طور به نظر می رسد که مصدومیت او، مصدومیتی از ناحیه زانو باشد.


تیاگو آلکانتارا هم در پایان این بازی نگرانی اش را در مورد شرایط مسی ابراز کرد و گفت:« 4شنبه شب کاملا مشخص بود که ما می خواستیم به پیروزی برسیم. حتی با وجود بازیکنان جوان هم برای برد تلاش می کردیم. خبر بد 4شنبه شب مصدومیت لئو بود. امیدوارم که چیز جدی ای نباشد. ما نگران هستیم. با دیدن شرایط او، کاملا هم طبیعی است که نگران باشیم.»درپایان بازی کارلس پویول کاپیتان بارسلونا به خبرنگاران گفت:« مسی مورد تست های بیشتر پزشکی قرار می گیرد ولی امیدواریم که مشکل او جدی نباشد. قطعا مصدومیت او بدترین اتفاق 4شنبه شب بود و امیدواریم که خیلی زود به 100% آمادگی برگردد. ما تلاش کردیم تا همان طور که می توانستیم بازی کنیم.تلاشمان را کردیم و فرصت هایی را هم خلق کردیم. بازی باز بود.»

هنوز غیبت مسی در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل بتیس قطعی نشده است .او 4شنبه شب با انتشار پیغام کوتاهی در فیس بوکش از هوادارانی که با مصدومیت او، نگرانش شده بودند، تشکر کرده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد