PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

الشعراووی:اگر ایبرا در میلان می ماند شاید من به این جایگاه نمی

Stephan El Shaarawy - Milan

استفان الشعراووی تا این لحظه از رقابت های این فصل عملکرد خیره کننده ای داشته ؛به طوری که این بازیکن جوان در بازیهایی که برای میلان برگزار کرده 10 گل به ثمر رسانده و به تنهایی در پایان هفته چهاردهم در صدر برترین گلزنان سری آ ایتالیا قرار گرفته

به نقل از ac-milan.ir-این ملی پوش ایتالیایی در تازه ترین صحبت هایش به خبرنگاران چنین گفت :" باید بگویم که فرصت بازی زمانی به من رسید که کاسانو میلان را ترک کرد و ایبرا نیز فروخته شد. این دقیقا زمانی بود که مربی می توانست فرصت بیشتری به من بدهد تا همراه تیم بازی کنم چرا که دو بازیکنی میلان را ترک کردند که هم پست من و از بهترین ها بودند"

استفان الشعراووی در پایان صحبت هایش گفت:" بدون شک زمانی که بازیکنانی چون زلاتان و کاسانو در لیست ترکیب اصلی تیم حضور دارند، فرصت بازی کردن به سختی برای شما به دست می آید."

استفان الشعراووی در این فصل از رقابت های سری آ 47 شوت در چهارچوب دروازه ها داشته و در 14 بازی لیگ 10 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز فراهم کرده,او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا دو گل و یک پاس گل نیز داده است و به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ میلان شناخته شد که در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد