PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

دیدار دختران‌طلایی آمریکا با اوباما + عکس

یکی از دختران عضو تیم ملی ژیمناستیک امریکا که در رقابتهای المپیک لندن ۲۰۱۲ موفق به دریافت مدال طلا شد هنگام اهدای مدال ژستی در صورت خود به نمایش گذاشت که خیلی زود از او چهره ای جهانی ساخت .

 

این دختر که "مک کایلا" نام دارد حتی باراک اوباما را هم تحت تاثیر قرار داد و باعث شد وی با تقلید حرکت او سوژه عکاسان در این دیدار باشد.

 

به نقل از دیلی میل و به نقل از پرداد, این دختران به خاطر عملکرد درخشانشان به یک دیدار خصوصی با رئیس جمهور امریکا به کاخ سفید دعوت شدند.

اعضای تیم ملی ۵ نفره ژیمناستیک امریکا از این دیدار بسیار هیجان زده و خوشحال به نظر میرسیدند. ‌آنها تصاویری ازخود قبل و بعد از دیدار با رئیس جمهور ثبت کرده و در اینترنت به نمایش گذاشتند.

 

این دختران از اینکه بعد از چند ماه دوباره کنار هم هستند بسیارخوشحال بودند وبه نظر میرسد این امر بسیار بیشتر از دیدار با رئیس جمهور برایشان اهمیت داشته است.

آنها با هلی کوپتر به کاخ سفید برده شدند. باراک اوباما به خاطر دریافت مدال از آنها تشکر کرد اما اعلام کرد هیچ شناختی نسبت به رشته ورزشی و عملکرد آنها ندارد . او قبلا در تماسهای جداگانه با اعضای این تیم کسب مدال طلای المپیک را به آنها تبریک گفته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد