PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

خبر جدایی رونی از منچستر تکذیب شد

در حالی که یک روزنامه انگلیسی از جدایی احتمالی وین رونی از منچستریونایتد خبر داده است، مسئولان باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای شایعه جدایی قریب الوقوع وین رونی را از این تیم تکذیب کردند.

 روزنامه ایندپندنت اخیرا در صفحه اول خود نوشت سر الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرده آماده است زمستان امسال به وین رونی اجازه بدهد منچستریونایتد را ترک کند اما هنوز جزییات بیشتری در این باره از باشگاه منچستر یونایتد به بیرون درز پیدا نکرده است. اما وین رونی بلافاصله این خبر را تکذیب کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت:« روزنامه ایندیپندنت مزخرف می گوید. آینده من در منچستریونایتد است. من و مسئولان باشگاه نسبت به یکدیگر تعهد داریم. من و سر الکس فرگوسن هیچ مشکلی نداریم و هر کس خلاف این را می گوید، مزخرف می گوید.»

مسئولان باشگاه منچستریونایتد نیز بلافاصله در واکنش به خبر منتشر شده در ایندیپندنت با انتشار بیانیه ای در پایگاه رسمی باشگاه خود، شایعات منتشرشده درباره جدایی قریب الوقوع وین رونی را تکذیب و تاکید کردند رونی از اولدترافورد نخواهد رفت.

به گزارش پایگاه اینترنتی لایو فوت، مسئولان منچستریونایتد در بیانیه خود به طرفداران تیم اطمینان داده اند که باشگاه و سرمربی تیم خواهان ماندن وین رونی در تیم هستند و رونی نیز در قبال باشگاه تعهداتی دارد که به آنها کاملا پایبند است. رونی و فرگوسن برای یکدیگر احترام زیادی قائل هستند و بی صبرانه منتظر خدمت به تیم در فصلهای آینده هستند.

در بیانیه منچستر یونایتد آمده است وین رونی در تیم می ماند و برای همیشه یک «شیطان سرخ» خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد