PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

برلوسکنی در کمپ میلان(کامل):الشراوی موهایش را کوتاه کند

Silvio Berlusconi - Milan

 سیلویو برلوسکنی در بازدید خود از کمپ میلان و صحبت با بازیکنان و کادر فنی میلان، حمایت خود را از ماسیمیلیانو آلگری اعلام کرد، و به ال‌شراووی گفت که موهای خود را کوتاه کند. وی همچنین از اقدام خود برای فروش بازیکان بزرگ در تابستان گذشته حمایت کرد!


به میلان نزدیک تر خواهم بود ،آلگری می ماند
به گزارش گل  به نقل از میلانیستا   سیلویو برلوسکنی بعد از حضور خود در میلانلو، در مصاحبه با کانال اختصاصی میلان از موضوعات مختلفی در ارتباط با باشگاه خود سخن گفت. برلوسکنی در آستانه دیدار میلان مقابل ناپولی گفت: من اینجا حضور ندارم تا سر بازیکنان تیم فریاد بزنم، چرا که آنها به چنین چیزی نیاز ندارند. می‌خواهم از فردا شروعی دوباره داشته باشیم. قصد دارم به میلان نزدیک باشم، و آنچه را در سال‌های اخیر از دست داده‌ام باز هم بدست آورم. اگر آلگری در میلان حضور دارد این بدان معنی است که من به او اعتقاد دارم. ما در دوره افت و بدشانسی قرار داریم، اما فراموش نکنیم که او برای میلان چه بدست آورده است. سنت میلان همیشه واضح و دقیق بوده است. در طول 26 سال گذشته که من در میلان حضور داشته‌ام تنها در دو مناسبت سرمربی تیم در طول فصل از تیم خارج شد. ما بسیار در این زمینه جدی هستیم، و رابطه ما با تکنسین تیم بسیار خوب است. 


الشراوی موهایش را کوتاه کند!
میلان در این فصل از اوضاع مساعدی برخوردار نبوده است، اما درخشش استفان ال‌شراووی یکی از امیدواری‌های روسونری بوده است. برلو به شوخی می گوید: ال‌شراووی یک پسر فوق‌العاده و با توانایی بسیار بالا است، و البته تنها در صورتی که موهای خود را کوتاه کند. 

130 میلیون ذخیره کردیم
هواداران میلان از فروش تیاگو سیلوا و زلاتان ایبراهیموویچ ناامید شده بودند، و سیاست میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی گذشته را نپسندیدند: در مورد فروش ایبرا باید بگویم که جای افسوس دارد، اما در مورد مسائل مربوط به حساب و کتاب نمی‌توان احساسی برخورد کرد. ما از فروش ستاره‌های خود مبلغ 130 میلیون یورو ذخیره کردیم، و در چنین شرایط بد اقتصادی هیچ باشگاهی چنین پیشنهادی را رد نمی‌کرد. شما هواداران واقعی را در مواقع دشواری می‌شناسید. من انتظار دارم که تیم مورد حمایت قرار بگیرد. بعد از 26 سال پیروزی و افتخار اکنون کمی صبر نیز مورد نیاز است.
 برلوسکنی همچنین احتمال فروش بخشی از باشگاه به سرمایه‌گذاران خارجی را رد کرد، و اعلام کرد میلان در حال حاضر با هیچ سرمایه‌گذاری در حال مذاکره نیست و پیشنهادی برای فروش بخشی از سهام باشگاه دریافت نکرده است. 

پاتو یک قهرمان بزرگ است
 برلوسکنی سپس پاتو را یک بازیکن بزرگ نامید و گفت :او دسترسی‌ناپذیرترین بازیکن ماست. اما متاسفانه دچار مصدومیت‌هایی شد. او باید خود را به استانداردهای پیشین خود برساند، و البته او بسیار مشتاق است که به روزهای اوج بازگردد.
 او در پاسخ به سئوالی درباره مونتولیوو و پست او در میلان هم گفت : در مورد ریکاردو مونتولیوو باید بگویم که او یک بازی‌ساز است. او مرا یاد پیرلو می‌اندازد. من در مورد او با آلگری صحبت خواهم کرد.

بالوتلی را دوست دارم
 همچنین برلوسکنی در مورد این که آیا میلان در بازر نقل‌وانتقالات به دنبال به خدمت گرفتن ماریو بالوتلی خواهند بود این گونه جواب داد: من او را بسیار دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد