PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

رونالدو: دلم حسابی برای فرگوسن تنگ شده است

EPL: Alex Ferguson and Cristiano Ronaldo, Manchester United - Arsenal (PA)

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، با ابراز دلتنگی برای سرالکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ را پدر فوتبالی خود معرفی کرد.

این ستاره پرتغالی که اکنون زیر نظر مورینیو در رئال کار می کند، در سال 2009 با انتقالی 92 میلیون یورویی از منچستریونایتد به این باشگاه پیوست.

رونالدو در گفتگو با نشریه سان گفت:" فرگوسن انسان فوق العاده ای است. او چیزهای زیادی به من یاد داد. همان طور که قبلا گفتم او پدر فوتبالی من است. واقعا دلم برای او تنگ شده است.

او بسیار سرسخت است. اما فکر می کنم در این سن و سال این همه هیجان برای قلب او خوب نیست. به یاد دارم اولین باری که او را دیدیم همین اندازه قوی بود."

فرگوسن در سال 2003 رونالدو را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت و باعث شکوفایی او شد؛ به طوری که این ستاره پرتغالی 8 سال بعد با به ثمر رساندن 42 گل در فصل 08-2007 توانست توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را از آن خود کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد