PERSIANSPORT

ورزشی

PERSIANSPORT

ورزشی

گزارش روز: آینده آلگری؟ میلان این بار سکوت می کند!

Allegri & Tassotti - Milan

به نظر می رسد پس از شکست 3-1 میلان برابر فیورنتینا آینده آلگری بر روی نیمکت مربیگری روسونری بیش از گذشته در خطر باشد؛ چرا که بر خلاف همیشه این بار سران روسونری در پاسخ به آینده آلگری در باشگاه ترجیح دادند تا سکوت کنند.

به نقل از ac-milan.ir-میلان در این بازی حساس با نتیجه 3-1 متحمل شکستی دیگر در سری آ شد اما ماکس آلگری,سرمربی 45 ساله ی میلان در صحبت هایش پس از پایان بازی برابر فیورنتیا تاکید کرد که تیمش چیزی از فیورنتینا کم نداشته و تنها آنها چند موقعیت گلزنی داشتند که موفق به گلزنی شدند. اما به نظر می رسد پس از پنجمین شکست فصل در حالی که تنها دوازده هفته از سری آ می گذرد موضع سران میلان در رابطه با آلگری تغییر کرده؛ چرا که آدریانو گالیانی پس از این شکست ترجیح داد، در برابر سوال خبرنگاران مبنی بر آینده آلگری در میلان سکوت کند.

بر خلاف بازی های قبل این بار آدریانو گالیانی ,نائب رئیس باشگاه میلان ترجیح داد تا به مانند همیشه از آلگری دفاع نکند.در هر حقیقت گالیانی حاضر نشد در این رابطه به هیچ وجه به هیچ رسانه ای صحبت کند که از این حیث یک حرکت غیر عادی محسوب می شود.بر اساس آخرین شایعات منتشره در رسانه ها گفته می شود که آدریانو گالیانی در انتظار صحبت با سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان است تا پس از آن در رابطه با آینده آلگری با رسانه ها به صحبت بپردازد.

اگر آلگری از کار برکنار شود ,مائورو تاسوتی,دستیار او در میلان آماده است تا جایگزینی او را تا انتهای فصل جاری به عهده بگیرد.

میلان در حال حاضر در رده سیزدهم سری آ قرار گرفته و تنها پنج امتیاز تا منطقه خطر در جدول رده بندی سری آ فاصله دارد ؛این در حالی است که بازی های سخت میلان طی دو هفته آینده با ناپولی و یوونتوس خواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد